Известие

Collapse
No announcement yet.

166 3.0 Внезапно гасне на празен ход и в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Здравейте,

    Колата вися доста време при Румен, пробва с нов клеморед и са прегледани всички маси, релета и бушончета. В крайна сметка ще пробваме с ново ECU утре още и се надявам да има пробив.
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

    Comment


    • #32
      Днес има смесени новини. От една страна с новото ECU, Транспондер и ключ колата вече има стабилен дросел (не мига чека и лампата за круиз контрол в синхрон с полудяла дроселова клапа). Обаче ключът не може да бъде разпознат. Майсторът е извадил ампулката от ключа-донор и я е поставил в моя ключ, вързал е новото ECU и транспондер. Има ли нещо, което изпускаме, за да запали тъжния сом? Дайте съвет моля.
      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
      sigpic

      Comment


      • #33
        Имобилайзерът. Кутийката в която влиза кабела от антената около патрона на ключа.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Като се наиграете се сетете, какво съм ви писал!
          Вчера сварих ракията, та наздраве!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Като се наиграете се сетете, какво съм ви писал!
            Вчера сварих ракията, та наздраве!
            Здравей,

            Прочетох съобщението ти, но не го разбрах. Не защото не е написано добре, а защото нямам познания и електро частта е пълна мистерия за мен. Ако можеш да ми разкажеш по-конкретно какво да пробвам ще го предам на майстора и ще съм много благодарен
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment


            • #36
              Колеги, в английските форуми забелязвам, че заобикалянето на имобилайзер и дори ремапа на този тип ECU e нещо стандартно. А оставам с впечатление, че тук точно за 166 V6 CF3 е някакво табу. Ако някой знае, че може да се заобиколи имобилайзер, или пък да се прехвърли мапинга от моето ECU на това, което съм намерил, да свирка моля. Не мога да повярвам, че е невъзможно.
              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
              sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Ръмжите в грешна посока!!!
                Проблемът е в контакта!!!
                За това, когато угасне светват разни лампи по таблото и уредите полудяват. Полудяват, защото го няма плюсът от контактният ключ, а идва плюс от генератора, който вече е възбуден и работи.
                Аварията е класика в жанра!
                А8 имаше със същите симптоми...оказа са клеморед за 14лв....та знае ли човек
                Alfa 155 1.9TD '97 EX
                Alfa 166 2.4 JTD EX
                Alfa 156 2.4 JTD

                Comment


                • #38
                  За съжаление това вече го пробвахме с друг клеморед. Със сигурност 99% е ECU. С това, което намерих колата не прави проблеми с дросела на контакт, а със старото прави.
                  Ще махам имобилайзера на новото ECU при препоръчан спец в Красно Село утре и ще се похваля ако стане.
                  2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                  ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=Vesko84;1565436]Здравей,

                    Прочетох съобщението ти, но не го разбрах. Не защото не е написано добре, а защото нямам познания и електро частта е пълна мистерия за мен. Ако можеш да ми разкажеш по-конкретно какво да пробвам ще го предам на майстора и ще съм много благодарен [/QUO

                    За да гасне на празен ход трябва да има пропускане на няколко такта подред. Това може да се получи от импулсен датчик или от лош контакт. На една от колите ми го правеше от главно реле. Проблемът може да е и от сцепена ламбда сонда, клапан за бензиновите пари, бобина или каквото има включено във веригата на главните релета. Което и от тях да окъсява ще прави тоя проблем, както и някой заголен кабел, даваш от време на ветеме на късо.
                    Другата линия е контактния ключ и съпътсващите го клемортеди и клеми. Когато проблемът е в него се получава нещо типично и интересно:

                    Уредите не получават плюс от ключа, който е силов, а през лампата(съпротивлението), която възбужда генератора. Тоя плюс е с голям, често играещ пад и уредите полудяват. Когато съпротивлението е лампа, тя започва да свети повече от обикновено.

                    Ето за това ти казах, че проблемът е в контакта, защото ти казваш, че уредите полудяват.
                    Ако уредите не пощуряват се връщаме на по-горе написаното.
                    Пробнемът там може да е или силов, за него аз пиша или електронен, там Еко пише добре.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      Благодаря за пояснението. В петък си взех препрограмирания нов ECU и този понеделника майсторът ще го сложи на колата. Програмиран е да работи с оригиналните ключове и имобилайзер на колата. Но дори след това (вярвам, че колата ще заработи) искам да помоля диагностика да провери дали няма нещо, което да изпържи новия компютър. Твоите насоки може да са полезни, така че мерси.

                      Иначе ето малко повече инфо докъде беще стигнала колата: https://www.youtube.com/watch?v=kJKSgjNTJL4

                      Когато оригиналния ECU, имобилайзер и ключ бяха сменени, това лудо мигане на чека и тракане от дросела го е нямало. Също така по английските форуми има един-два подобни случая, в които проблемът е бил именно в ECU.
                      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Здравейте,

                        Днес си взех колата и я покарах доста из града. Като преродена е.
                        Смяната на компютъра свърши работа. Вероятната диагноза е, че предишния компютър е бил изпържен от прекомерно замърсен дросел.
                        Тъй че, чистете си дроселите

                        Благодаря на всички за мненията, съветите и подкрепата!
                        Жалко, че не успях да се присъединя към пролетния събор и да видя много от вас.
                        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X